Utolsó kommentek

  • Gazz: A Rinyában kövek nem igazán vannak, full síkság a környék, csak homok van, meg agyag, meg vipera. (2016.03.31. 14:53) Bakháza beach
  • Nikolett Borbély: Láttam,tapasztaltam,átéltem,.......neked sem ártana,....rájöhetnél,hogy ITT kezdődik az ÉLET! :D (2013.02.18. 20:32) KŐBALTA SZOFTVER
  • studiozse: @Hajni Telkiből:Szia Hajni! Elnézést kérek, hogy így, de kutatlak már egy ideje! Remélem most megtaláltalak! :) Remélem, jó helyen kopogtatok.... G.... (2011.02.19. 21:36) Patak vagy kanális?
  • Thakcha l'Amala: Szeretem a Tokajit -éppen most kaptam jó kis borseprő párlatot, de három hónapja csak ezt kell olvasnom az már sok, frissiccsé mondom,nem ihatom az ... (2010.05.08. 22:21) Tokaj szőlővesszein nektár vagy hamu?
  • Solymosi Eszter Tiszaeszlár: A liberalizmus a szabadságjogokért jött létre annak idején egy nagy liberalista mi kivetni valót talált a kissé cinikus hozzászólásban (2010.04.02. 19:03) Roma szövetkezet Igriciben
  • Thakcha l'Amala: Frissíts Ecsém! (2010.03.13. 21:42) Tokaj szőlővesszein nektár vagy hamu?
  • Hajni Telkiből: Jó a cikk, csak egy kis kiegészítés: a szennyvíztisztító most már hatékony működése egy külföldi, de nagyon tehetséges cég csapatának, az Organica Z... (2010.02.12. 18:27) Patak vagy kanális?
  • hazieromu: Én 100,000 cigány embernek indulásként tudnék hasonló értelmes munkát bíztosítani a" hulladékból villamos és hőenergia termelés helyben" programunkk... (2010.02.03. 09:25) Roma szövetkezet Igriciben
  • szendrei: Végre! Ez egy kicsit lassan ment, de legalább sikerült. L. (2010.01.14. 16:17) Patak vagy kanális?
  • Dr. Csabai: Tiszteletem Mindenkinek! Mielőtt bármiről is beszélünk az A/H1N1-ről, előbb beszéljünk a lényegről, miről is van szó? Minden magyarázatot, mint kuta... (2009.11.14. 07:25) Gyuri és Adrián
  • Utolsó 20

Címkék

168 (1) 8ker.blog.hu (1) bicske (1) bicskei (1) budapesti nap (1) élet (3) erdély (2) felhívás! (1) fiam (2) hetek (37) magyar (1) mindennap.hu (1) narancs (1) óra (1) reggel napilap (80) repül (2) zene (3)

Előrehozott választás

2008.10.13. 19:49 I.A.

Munkaidő végeztével aláírtuk az előrehozott választást kérő üdvözlő lapot Gyurcsinak, előtte találkoztam Kittyvel (teljesen véletlenül a péknél, ahová nem azért mentem be utána, mert láttam, hogy bement, hanem mert megkívántam a kakaós bejglit, megvettem, elköszöntünk szépen, jól), a pék előtt a szőlőhegyen voltunk, ettünk diót a présház előtt, aztán odalenn a faluban a teraszon kiderült, hogy csilis babot készítünk szerdán, megjött Kocka, a hentes, aki a legjobb fajtájú darált marhahúst hozza hozzá, beszéltünk Szilyről, aki az indexen írta meg mit gondol a picsogó ripacsról, egy rozéfröccs, mert miért ne, majd amikor hazaértem, a villanypostaládámban egy levél várt Illés Pistitől megint, aki a következőket írta, némiképpen összefüggésben az előrehozott választás kívánalmával:

"vahojj!
 
naszóval az van, hogy gazdaságilag bevilágválságoltunk, tuttálróla, most olvastam hogy a devizaalapúakat felfüggesztik a bankok,rámrohad a gatya, nem lesz itt semmi jó.
 
nekem meg emelkedik a lakáshit, kocsithit, kolbászkerítés ohne, meg majd a gyurcsány - érdemi intézkedések helyett - jól nemzeti válságösszehív minden rendszerváltásig köztársaságielnököt meg egyéb - rendkívüli képességű - semjénzsoltokat, meg agitprop ildikókat.
 
majd ők megmondják hogy mért nem szabad béremelni meg adótcsökkentve gazdaságot élénkíteni.
 
gyurcsi meg satbilizálódik, - közösen találtuk ki kérem, nem csak mi vagyunk gáz, mindenki támogatta- röhögve és viccelődve osztja szét a saját felelősségét a megjelentek közt.
 
Bicskén a jó! Csend van, szeretet, béke, homály, pizza, innováció.
 
bloggers up!"

Yes, Sir. Ahoj. December 29-én Kispálék a Művészetek palotájában. Gyüssztök?  Valami kell.


 
 
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://izingantal.blog.hu/api/trackback/id/tr95712083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

illesis 2008.10.14. 09:00:24

Persze, megveszem a jegyeket. Namost, bárha a Bognár Szilvi, Lovasi meg a Csík zenekar vasárnap este helyrebillentett is a pálinkafesztiválon - ahova nem inni, hanem miattuk mentem - , tehát ezután így jött ki belőlem a keserv, gondolhatod mennyire szerettem itt élni vasárnap reggel:)

De örvendj mind ki konzervatív, Lengyel Hobbit a Megyéből megmentette Megélhetési Ibolyát a gonosz, rettenetes Schmuckandortól!

Tóth Attila · http://Kocka22 2008.10.14. 14:33:36

Szia Barátom Toncsi,igen, jöttem-hoztam,láttam-írtam,tettem-győztünk!!!

Györgyi 2008.10.14. 21:28:22

Te most csilis babon vagy? Hát erre emlékszel?
50 dkg heringfilé, 8 dkg alma, 1 hagyma
2 dl tejföl só cukor citromlé esetleg mustár
1 kanál vágott petrezselyemzöld
A kiáztatott heringfiléket 3-4 darabra vágtad a lengyel receptedből, tálba tetted. Almát lereszelted, a hagymát apróra vágtuk, összekevertük a tejföllel, cukorral, sóval, citromlével. Egy kevés mustár hozzá. A heringet leöntöttük ezzel a szósszal és azon dühöngtél, miért nincs petrezselyemzöldje nálunk 1988 januárjában, akkor, amikor mindketten 18-asok voltunk. Most ezért ne keress, mert azóta se kerestél, ha egyáltalán tudod miről van szó. majd én hívlak, amikor nekem tetszik.

Ivanics Dénes 2008.10.15. 21:04:28

Hát a szerdán megtervezett csilis bab csütörtökön elmaradt, de nem mondott csütörtököt, csak halasztjuk. A családom mostanában ritkán lát, ezért kellett halasztani a mennyei eledel főzését. A kérő lapot mi is aláírtuk ferencünknek, de szerintem ez őt nem fogja érdekelni. Azér' jó lenne, ha eccer a Homályba ülve, csilisbabot eszegetve a mi ferencünk közben felolvasná legalább a névsort, hogy kis hazánkban kik írták alá ezt a lapot. Bár szerintem ennél többet is kellene vezekelnie.
süti beállítások módosítása